Home » , » Varză călită cu carne de porc

Varză călită cu carne de porc

Written By cristi mirea on marți, 13 martie 2018 | 16:43


Pentru acest preparat este necesară carnea de porc, deși este mai grasă, dar cum am mai spus, cât timp am ținut dieta Rina la anumite lucurri nu am făcut compromisuri. Propunere pentru ziua cu proteine a dietei Rina.


Ingrediente - 2 porții
1 varză alba medie
1 măr
250 g pulpă de porc
sare, piper, chimen
 

Tăiați carnea de porc în cuburi mai mari ca pentru gulaș. Într-o cratiță mai mare puneți puțin ulei și rumeniți carnea.
Tăiați varza fideluță. Eu utilizez robotul de bucătărie, accesoriul de feliat, sau feliatorul de pe o răzătoare obișnuită.
Când carnea s-a rumenit adăugați varza precum și mărul tăiat în cuburi - aciditatea din măr va contrabalansa dulceața din varza călită. pentur început puteți adăuga 1/2 pahar de apă sau vin alb.


Acum trebuie doar să aveți răbdare și să amestecați des deoarece varza călită are tendința de a se prinde de fundul vasului. De aceea eu utilizez vase antiaderente sau cu strat de ceramic sau piatră.
Spre final asezonați cu sare și piper după gust.
Distribuie

About cristi mirea

Postari relative